Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2011. április 2., szombat

Tilda nyuszi 2.

Legalábbis nekem a második nyuszim :)
Már nagyon régen írtam erre a blogra, de mivel most olyat készítettem amit itt tanultam, gondoltam megosztom veletek.Szinte minden varrós dolgot innen tanultam, amit rendszeresen alkalmazok is ( cippzár bevarrás neszibe, táska varrás, bugyineszi stb. ), de nyuszit azóta sem csináltam :)


Nem sokban különbözik az első nyuszimtól, talán annyiban, hogy nem lett olyan duci:D A legelsőt úgy megtömtem, hogy úgy nézett ki mint egy jóllakott napközis :)))

Ajándék lesz egy kisbabának, akit hétfőn már végre láthatok!
Más is készül neki, ha holnap időben elkészülök vele, akkor azt is megmutatom!

Szép hétvégét, jó varrogatást kívánok Nektek!
Hencsilli

5 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon aranyos lett a nyuszikád és jól látom ,hogy autós ruhácskát varrtál neki?Nagyon ügyes vagy!!!

Rita írta...

Örülök, ha sikerült innen valami használhatót magaddal vinni :-)

batorba írta...

Aranyos a nyuszi! Lehet nekem is kellene még egyet varrni.:-))))

Hencsilli írta...

Jutus, igen autós ruhácskája van :D
Rita, amit itt tanultam, az minden használható :D
Csilla, szerintem neked is kéne varrni, bizony ! :D

Lana írta...

Szép lett ez a nyuszkó! Örültem, hogy újra éledezik a blog...Legalábbis remélem. :)