Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. július 6., kedd

Segítség..táskamerevítő??

Sziasztok lányok!
Légyszi segítsetek nekem: mi az a táskamerevítő??? A rövidáru boltban nagy szemeket meresztenek rám, hogy az meg mi??? ( mondjuk az illanós filcnél is eljátszották ezt egy helyen, mindegy )
Sokatoknál olvasom, hogy táskamerevítőt használtok. Én a táskáimnál steppelt vatelint használok, hogy legyen tartása.
Ha esetleg erről a valamiről feltennétek ide egy képet, hogy hogy néz ki, megköszönném. Esetleg egy megnevezést is,hogyan keressem a boltokban.
Előre is köszönöm. Hencsilli

15 megjegyzés:

Maria írta...

Szia, hát lefényképezni nem tudom, de világosbarna, sűrű szövésű, vastagabb kartonhoz hasonlít, de elég puha, nem célszerű szorosan hajtogatni, mert megtörik és az már meglátszhat a felhasználatkor is.
Én a Reviczky utcában szoktam venni, ott a legolcsóbb. Lehet kapni pl. a Meseboltban is, ott drágán. Vidéken nem tudok. Próbáld megoldani a Reviczky utcai boltot, ha több kell. Ha meg csak kevés, jó helyette a régebbi fajta viaszosvászon is, már nem tudom, ki ajánlotta.

bruercsi írta...

Az egy bélés fajta. Ha neked bevált a steppelt vatelin, akkor használd továbbra is azt. "...Mindenki másképp csinálja..." :) A képtáramban találhatsz róla képet, a blogomban a "Lelőhelyeim" címszónál pedig beszerzési forrást (Pesten).
Remélem tudtam segíteni!

nana56 írta...

Van egyfajta szürke, un. nem-szőtt textil, ezt igazándiból kárpitosok használják. Kárpitoskellék nagykerekben érdemes érdeklődni.
Van egy másik fajta is amit a Reviczki u. 11-ben (ahol mindenféle vliest és tömőanyagot is)lehet kapni méterben van fehér és drapp színben is, ez inkább olyan műanyagos jellegű.

Rita írta...

A tesco-ba vásárolt felmosoromgy is megteszi! Lefényképezem hogy néz ki és feltöltöm ha érdekel..... Én azt használom, moshato is.

Györgyi írta...

Valóban nem szokták ismerni ezeket a "speciális" kellékeket.:(
Pedig sok féle van. Használtam olyat ami rávasalható az anyagra, mert az egyik oldala ragasztós, vékonyabb mint a vatelin és nagyon könnyű vele dolgozni.
Legutóbb egy filc szerű anyagot sikerült olcsón beszereznem, az is remek tartást ad az anyagnak.
A kukacolás szintén merevíti az anyagot, így a felmosó is valóban jó tartást ad, én is próbáltam!:))

Hencsilli írta...

Köszi Rita :) Akkor vatelin helyett, ugye?

Amanda írta...

Rita, jó hogy olvastam. Én a lidl-ben vettem felmosót, hasonló céllal. Igaz még nem próbáltam, de ezek szerint működik a dolog.

Rita írta...

én nem helyette hanem mellette szoktam használni, mert a vatelinnal hangsulyosabb, "térbelibb" lesz a tüzés, szebb a minta.

Rita írta...

én nem helyette hanem mellette szoktam használni, mert a vatelinnal hangsulyosabb, "térbelibb" lesz a tüzés, szebb a minta.

Rita írta...

@Amanda: nagyon jol müködik, moshato is, kiprobáltam. Èvek ota ezt használom, nagyon jol bevált a drága "igazi" táskamerevitö helyett

Hencsilli írta...

jaj,lányok de jó hogy ennyien írtatok! A kommenteknél nem is láttam, hogy itt vagytok!
Holnap megpróbálok valamit beszerezni, majd beszámolok róla.
Györgyi, néha úgy néznek rám a boltban, mint az ufóra. Lehet hogy velem van a baj:P
Maria ez a viaszosvászon is jó ötlet lehet!
Bruercsi benézek hozzád is :)
Köszönöm lányok, olyan aranyosak vagytok :)

Edina írta...

Itt megnézheted, és vásárolhatsz is:
http://www.passzio-merida.hu/index.php/hu/products/browse.html?category=102
Én Tatabányán veszem a Foltvilágban, ott is hasonló ára van. Ha van itthon, mindig teszek a táskába a vatelin mellé, mert nagyon jó tartást ad neki.

Hencsilli írta...

Jelentem, vettem felmosórongyot a Lidl-ben. Igyekszem mihamarabb próbára tenni - na nem a fürdőben, hanem a varrógép alatt :D

Rita írta...

hajrá!!!!!!!!!!!!!

Unknown írta...

Segítséget szeretnék kapni. Horgolt táskát szeretnék merevíteni. Szép ovális legyen. Ne essen össze. A fonal vastag van tartása de mégsem olyan amilyennek szeretném. Ki tud valami ötletet?