Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 23., vasárnap

Szabó Judit - bemutatkozás

Sziasztok!
Judit vagyok Gödről. Ebben a Pesthez közeli kisvárosban élek férjemmel és két csemetémmel. Varrni még gimnazista koromban kezdtem anyukám pedálos Singer gépén. Aztán mikor látták, hogy ez nem múló szeszély, a nagymamámtól kaptam egy igazi varrógépet. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, lassan már húsz éve. Sokféle dolgot varrtam már, de csak hobbi szinten. A gyerekek megszületése óta előtérbe kerültek a játékok, párnák, faliképek. A blogotokat régóta követem, de csak most kerültem be a várólistáról. Örülök, hogy jöhettem. Remélem, hogy sokat tanulok tőletek.

12 megjegyzés:

Lana írta...

Szia Judit!
Szeretettel köszöntelek! Remélem jól érzed majd magad közöttünk! Lesz közös varrás, gyere majd Te is!!!

Cinella írta...

Szia! Érezd nagyon jól magad közöttünk!

Rita írta...

Isten hozott!!!

Marika írta...

Szeretettel köszöntelek , és érezd jól magad !
Kívánok neked sok szép munkát

Orbis írta...

Üdv köztünk, kellemes, varrással töltött perceket kívánok!

Tiffanylda írta...

Csakhogy itt vagy! Nagyon örülök én is és biztos vagyok benne, hogy sokat fogsz tanulni, annak ellenére, hogy régóta varrsz!

Szegusz írta...

Örülök, hogy itt vagy! Jó szórakozást! :)))

Vízicsibe írta...

Köszönöm az üdvözlést mindenkinek!
Judit Gödről

Ledorka írta...

Isten hozott köztünk! :)

Hencsilli írta...

Jó hogy itt vagy ! :D

bemka írta...

Érezd jól magad köztünk !

Jutus írta...

Örülök hogy te is csatlakoztál a mi kis csapatunkba!!!:))