Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 5., hétfő

Tilda nyuszik




Örültem a nyuszis projektnek mivel szerepelt a húsvéti készülődésemben, bár azt hittem hamarabb elkészülök velük. A fiú nyuszik nadrágját ma fogom megvarrni. Az unokatesónak kellett gyorsan összerakni a szoknyás változatot. Mindegyik kapott bajuszt mivel hiányoltam a nyuszi pofiról, és mindegyik piros szemű lett. A maradék termo anyagaim kerültek felhasználásra. A kisebbik fiamnak jobban tetszett a szoknyás nyussz.
A következő terv a liba vagy kacsa megvarrása.
UI: Kellemes Húsvéti ünnepeket!

6 megjegyzés:

Rika írta...

Aranka ezek a bajuszos nyuszkók nagyon kedvesre sikeredtek! Szép napot nektek!

Ledorka írta...

Nagyon édesek lettek! j ötlet volt a bajusz. :) Szép Ünnepet nektek is!

Névtelen írta...

Nagyon édik! Nekem sajnos nincs itthon sem plüss, sem vmi kis puha anyagocska és igazából abból lenne szép. Így én várakoztatom a nyuszókat. A nyuszi húsvét után is nyuszi. :))

Rita írta...

Bájosak nagyon!!!!

tipikos írta...

Nagyon jók lettek a nyuszkóid!

Amanda írta...

Nagyon vidám csapat!