Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 23., péntek

tarka takaró



Amikor Rita a foltvarrásos előkészületeknél szólt, hogy majd mindenféle maradék anyagunkat fel tudjuk használni, akkor én körülnéztem az anyagaim között, s tényleg a legkülönfélébbeket találtam. Kivágtam belőlük egy-egy négyzetet, majd elkezdtem egymás mellé rendezgetni. Semmi alapelv nem volt, csak arra figyeltem, hogy lehetőleg világosabb kerüljön egy sötét mellé. Így néztek ki varrás előtt.
Ezután, hogy ne legyen az egész elviselhetetlenül nagy kavalkád, csak kellemesen színes, a sok foltot "tompítottam egy kis fehérrel. Végül kész lett a babatakaró. Még a szobámban pihen, s várja új gazdáját, aki nem is sejti, hogy ez az övé lesz:))

1 megjegyzés:

Ildi írta...

Nagyon kreatív vagy! Én nem mertem volna ennyi különbözőt egymás mellé tenni! De milyen jól elvannak egy közös háttéren!:) Igazán tetszik, egyszer én is megpróbálom! Gratulálok!:)