Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 5., hétfő

Kellemes Húsvétolást!

Sziasztok!
De régen tudtam erre mászkálni... (sóhaj)
Nagyon sok szép dolgot készítettetek. Igyekszem én is veletek haladni, de mióta visszatértem a munka világába kicsit nehezen megy a dolog. :( Még csak most kezdünk belerázódni a dologba és új napirendet kialakítani.
Hoztam pár dolgot amit meg tudok mutatni, íme az én elkészült húsvéti dekorációm. A kézzel készült tojglikból csak egy maradt ezt gyorsan lefényképeztem. A locsolók mind ebből vittek, tetszett nekik.
Íme a legelső és egyben utolsó :), szegényen meglátszik, hogy prototípus volt. :)


Az ajtókoszorúm is itt van, erről azt gondoltam, hogy a 60 cm-ből nagyobb lesz:


És végül a kacsám, aminek nem jutott tömőanyag így fogyokúrás :)

1 megjegyzés:

Rika írta...

Zsenília nagyon ügyes vagy! Bizony így munka mellett nem könnyű úgy beosztani az időnket, hogy mindenre fussa. De ugye a végeredmény kárpótol mindenért? Még a "lelkünket" is simogatja az elkészült munka.