Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 6., kedd

Cica


Tegnap este készítettem ezt a cicust. Lányom nagyon meglepődött mikor reggel észrevette az ajtaján :)
Rita, köszönöm a szabásmintát! Olyan jó ez a varrószakkör! Érzem magamon a fejlődést! Nem gondoltam volna 3 hónapja, hogy én táskákat fogok varrni, erre most.... Ezt nagyrészben ennek a blognak is köszönhetem!

Mindenkinek jó munkát kívánok!

Hencsilli

15 megjegyzés:

batorba írta...

Jaj, nagyon aranyos lett! A szeme miből van? Flitter??
Igazat adok neked, mert én is azóta varrok, mióta van a varrószakkör...és elmondhatom, hogy nagyon élvezem!

Hencsilli írta...

A szeme nem flitter, de olyasmi :D Ezt jól megmondtam... műanyag kisvirág alakú díszecske. Barátnőmtől kaptam, gondoltam jó lesz szem helyett, a hímzés még nem megy annyira :)
Ugye hogy milyen jó ez a varrószakkör??

Ledorka írta...

Annyira aranyos! :)))

Rita írta...

Nagyon édes! Örülök hogy élvezitek és sikerült megszeretnetek a varrást!

bemka írta...

De jó ez a macsek...én is nagyon élvezem a varrószakkört.
És szomorú vagyok, mert azt hiszem hosszabb időre távol leszek tőletek nemsokára.. :((

Ili írta...

Nagyon jó lett!!
Lányok! A kinyomtatott mintánál úgy tűnik, hogy nagyon nagy a feje a cicának. Vagy csak érzéki csalódásom van?? Lehet, hogy elbabráltam a nyomtatót??

batorba írta...

Én lekicsinyítettem, mert nekem is nagy lett.:-))))

Hencsilli írta...

Köszi lányok! Bemka miért tűnsz el???? Ne csinálj ilyet velünk!
Nekem is először tök nagy lett a cica feje, aztán asszem úgy nyomtattam, mint fénykép és akkor jó lett!

Ildi írta...

Nagyon helyes ez a cica, gratula! Szinte hallom,ahogy nyávog egyet!:))
Igen, nagyon jó ez a szakkör!!! Kár, hogy egyre kevesebb az időm és nagy lemaradásban vagyok, amit már nem hiszem, hogy behozhatok..:( Azért próbálkozom!

tipikos írta...

Ez a cica szenzációs lett, nekem nagyon tetszik! :o)

Rita írta...

Marika, csak nem akarsz minket elhagyni????????????

Rika írta...

Hencsilli a cicusod nagyon szép lett!
A varrószakkör nagyon sokat segít nekünk kezdőknek a munkánkban.

bemka írta...

Végleg semmiképpen nem akarok elmenni innen. Nagyon szeretek köztetek lenni.De most úgy néz ki, hogy Magyarországra megyek dolgozni pár hónapra, muszáj :(
Lehet ,hogy benézni hozzátok lesz alkalmam, de varrni sajnos nem. Majd gyönyörködöm legalább.
Családtagok lettetek számomra :)

Ledorka írta...

Visszavárunk, tudod. :))
Különben, szerintem nem fogod tudni megállni, és csak öltögetsz majd néha-néha. :))

Jutus írta...

Jajj de kis édes lett,nagyon jó ez a virágos minta is hozzá!!!:)