Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 13., kedd

Bucsu Zseniliától :-(

Zsenilia Timi ugy döntött, hogy nem tud tovább velünk dolgozni, ami nagyon elszomoritja, de mivel tudja hogy sokan várnak a bekerülésre, lemond a szakkörös tagságáról. Timi ujra munkába állt, van neki 4 kisgyereke és a számitogépük is elromlott, igy se ideje se lehetösége nincs követni a szakkörös blogot. Fájó szivvel bucsuzom Töled Timi, remélem azért néha még benézel hozzánk, és ne felejtsd el: VISSZAVÀRUNK!!!!!!!!
Az elsö helyen állo várólistást már értesitettem, ha ö mégsem jön akkor a második lép a helyébe.

4 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Rita, én nem gondoltam rá, hogy itt várólista van, ha tdtam volna, én is megkértelek volna már, hogy vegyél ki, és jöjjön vki a helyemre. Semmi időm mostanában varrni :( úgyhogy lécci tedd meg.
Zsuzsi

napraforgó írta...

Kedves Rita!
Örülök, hogy csatlakozhatom hozzátok!

Rita írta...

Köszi Zsuzsi, azért jelentkezz ha több idöd lesz, szoritunk Neked egy kis helyet!!

N.Zsuzsi írta...

köszi :)*