Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 25., vasárnap

Boglyas zacsitartóbaba

Hát én most úgy jártam ezzel a babával, hogy "Nagyot akar a szarka, de nem bírja a farka". Már Marikánál láttam és szerettem volna...aztán sok várakozás...és nagy nehezen belekezdtem. De akartam, de még mennyire!!!!!! Aztán meg nagyon jóra szerettem volna. És persze ennek az lett a következmény, hogy túl bonyolítottam...gondolom én...mert én szerettem volna neki tépőzárat a hátára, meg csipkét....aztán meg csak bontottam, szabtam-varrtam-vágtam-férceltem-bontottam és bontottam...., mert semmit nem varrtam jól össze rajta.:-(( Aztán vagy két hétig hánykolódott a lakásban, mikor is végül tegnap este befejeztem. Nem csak azért nem fejeztem be, mert nem volt kedvem, hanem minden más is közbejött...de elég nyögve nyelősre sikeredett!
Na és akkor ime.

Ja, de amúgy tépőzáras lett végül a hátán!!!:-))))
És most aztán foghatok ( foghatnék ) hozzá a blokkokhoz. ( nem tudom mi lesz, mert történt valami:-(((...és lehet lemaradok..megint..)
Ui.: A haja direkt lett kék...már amikor megvettem az anyagot a hajszinhez választottam.:-))) A nagylányom volt kék hajú királylány a Süsüből...és már az akkori SK "parókáján" nagyon tetszett a boglyas fonal.

12 megjegyzés:

Aranka írta...

Nagyon aranyos lett a nagy szemeivel és dús hajával. Tetszik, hogy sok kéket használtál. Remek ötlet a hátsó tépőzáras megoldás.

Ledorka írta...

Nekem is tetszik. :) Megérte befejezni! :)

Rita írta...

A baba nagyon klassz, de ugye nincs nagy baj nálatok????

batorba írta...

Meghalt a nagybátyám...ma akartam meglátogatni, mert csütörtökön megigértem neki...elkéstem.:-((

Ili írta...

Nagyon szép lett a baba. Még nekem ez is hiányzik!!!
Csak ülök és írogatok, írogatok, olvasok, olvasok, de a varrással nem haladok. A jövőhéten mindent be fogok pótolni!!!

Őszinte részvétem.

Rita írta...

Fogadd öszinte részvétem.... nem tudom mi van idén, olyan sokan halnak meg körülöttem!!! vagy csak Anyu miatt jobban figyelek rá??

Ledorka írta...

Nagyon sajnálom. :((

Jutus írta...

Nagyon szép lett a babád,kimondottan tetszik a haja!!!!:))


Fogadd őszinte részvétem.:((

Zsófi írta...

Részvétem.

Rita! A mi ismerősi körünkben is nagyon sokan mentek el az elmúlt egy évben. Főleg 60 fölött egy kicsivel. :-(

batorba írta...

Köszönöm a részvétet is...tudjátok inkább a döbbenet van bennem...nem volt beteg! És még igazából nem is értem, szerettem..

Hencsilli írta...

Drága batorba, osztozok fájdalmadban :( Fel sem tudtatok rá készülni.... sajnálom.
A babád szép lett.

bemka írta...

Látod, hogy elbírta a szarka farka? :)
Egészen ügyes baba lett belőle, gratulálok!

Fájdalmadban pedig együtt érzek veled, részvétem.