Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. március 11., csütörtök

Zsenilia szomorú... :(

Sziasztok!
Elromlott a gépünk és egy nagyobb adag pénzt kellenne belefektetni. :( Egyelőre átosonok a szomszédba és megnézlek benneteket, de sajnos nem élhetek vissza a vendégszeretetükkel. Ezért tüntem el és nem jelentkeztem. Kicsi türelmeteket kérem és feltöltöm én is az elkészült projekteim, mert ezeket szorgalmasan készítgetem vigasztalásnak.
Jó varrogatást!

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Együttérzek, tudom, milyen pocsék ez. :(

Ildi írta...

Én is sajnállak...:( De tudod, hogy mindig, minden megoldódik, csak idő kérdése? Hát persze, könnyen mondom én, bocs! Kitartás, addig is élj vissza egy kicsit a szomszédék vendégszeretetével!:)))

Rika írta...

Nagyon rossz lehet most neked! De minden rosszban van egy kicsi jó is. Több időd marad az alkotásra. Mert ugye tudjuk mindannyian, ha beülünk a gép elé valamit megnézni legtöbbször ott ragadunk.
Most kapcsolok! Csak a magam nevében írom ezt. Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel! Lehet, hogy ez csak az én gondom. Nem régóta van nálunk internet, tehát nekem mindez újdonság!
Kitartást Neked!