Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. március 2., kedd

Nyuszis szatyor

Végre én is elkészültem a táskámmal.A múlt héten megadta magát a számítógépem,így csak néha néha tudtam bekukkantani kölcsön gépről pár percre.Hát így elég nehéz ugyan olyat varrni mint amit Dóri mutatott,pedig nekem nagyon megtetszett a nyuszikája.Mivel nem volt gépem szerintetek mit csináltam? Hát persze persze ,gyakoroltam az applikálást!:) Nagyon rám fért a sok gyakorlás és közben rájöttem arra is,hogy nem a gépem rossz.
A striceléses aplikálás nem jött be nekem,azzal nem boldogultam, viszont amit Abile tanácsolt,az sokban segített,bár bevallom ez a nyuszi most nem így készült.:))
Hát ilyenre sikeredett az én nyuszikám,remélem Dóri nem haragszol érte,de ez tuti saját használatra lesz,még csak kölcsön sem adom ígérem!!!:D
Nagyon nagyon köszönöm a sok segítséget lányok,nélkületek nem tudom mikor tanultam volna meg ezt a sok kis apró trükköt!!!


8 megjegyzés:

bemka írta...

Olyan jó tavaszi hangulata van:))

Ledorka írta...

Szép lett a nyuszid, használd egészséggel! Miért haragudnék? Én ajánlottam, hogy varrjátok nyugodtan ezt a mintát, ha tetszik. :)

Ildi írta...

Nagyon helyes a nyuszka, bárhogy is csináltad!!! Meg az egész táska! Ügyes vagy!

batorba írta...

jaj de nagyon szép az appplikálásod!!!Olyan egyenletes!!!Nagyon ügyes vagy!!!Tetszik a tatyócskád.:-)))

Rita írta...

büszke lehetsz magadra!!!!!!

Jutus írta...

Nagyon köszönöm a segítségeteket,ezzel már várhatom a melegebb időt!:)

Aranka írta...

Édes a nyuszi virágos háttérrel.

Jutus írta...

Köszönöm Aranka!:)