Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. március 12., péntek

Hencsilli karácsonyi koszorúi Húsvétkor :)




Hát igen ! Karácsonyra nagyon sok koszorút gyártottam, most Húsvétra kihagyom.
Szóval, a legnagyobbat Aranka leírása szerint csináltam, vagyis kis cafatokra tépkedtem a vatelint és fakanállal tömködtem bele.Hát, nem kis meló!
A többit pedig úgy készítettem,hogy a steppelt vatelint méretre vágtam és biztosítótű segítségével belehúztam a csövekbe.Ez már sokkal egyszerűbb volt. Volt amelyiket vastagabb vatelinnel húztam be, az kicsit merevebb, a másik pedig lazábban van fonva.
Hát, ilyenek voltak az én karácsonyi ablak és ajtódíszeim.
A legnagyobb a lépcsőházban volt kitéve, azért ilyen megviselt,mert csak mostanában szedtem le - most gondolkodhatok hogy mit teszek a helyére :)

6 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon jók!!!
Én vastagabb teflon kötőtűt használok a kifordításhoz, töméshez.
A koszorúnál én is kisebb cafatokkal kezdtem. Utána rájöttem, hogy 4-5 cm széles csíkokat vágok. Az elejét rátekerem a kötőtű végére, hogy könnyen be menjen a pici lyukon. Utána a hosszút, már könnyű utána tömködni. A kötőtű azért is jó, mert a hegyével egészen be tudsz nyúlni a csőbe, hogy meg igazítsd a rosszul álló darabokat.

bemka írta...

Én is kínlódtam a töméssel.Ügyes vagy , hogy háromszor is megcsináltad.Nagyon szépek .

Hencsilli írta...

Köszi lányok! Bemka, nem háromszor - nyolcszor csináltam meg ! Az egész családot elláttam vele :)

Aranka írta...

Jók lettek, főleg a szaloncukros változat tetszik.

Ildi írta...

Szerintem is csinosak! Főleg a 3. tetszik! Igaz, karácsonyi a színösszeállítás, de egy piros tojással elmegy húsvétra is! Ügyes vagy!!!

Rika írta...

Szerintem is nagyon jók!