Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 12., péntek

Zsuzsi is ideért

Jó reggelt,
engem Zsuzsi, Zsuzska, Pamina (index) néven ismerhettek, enyém az Édes kis semmiségek blog, mely először scrapbookos blognak indult, de aztán lett benne mindenféle :) varrás, horgolás, dekupázs, digitális naptárak stb.

Babavarással kezdtem kb. 2 éve, akkor annyira megszerettem, hogy a februári névnapomra kértem és kaptam egy varrógépet. Később már inkább táskákat varrtam, majd eggyel komolyabb fokon a lányaimnak ruhákat (olyat, amihez nem kell szabásminta, mert szabni utálok).

Azért szeretem a varrást, mert nem csak hogy nagyon jó időtöltés, hanem még hasznos is, ha akarom, díszítőfunkcióval bír, ha akarom, akkor praktikummal.

Nincsenek megjegyzések: