Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 19., péntek

Virágos bugyineszi




Na, helló lányok!
Megszületett első bugyineszim! Hát, nem volt egyszerű szülés :P
Én virágmintát applikáltam rá, pedig lányom a bocisért nyúz, de most valahogy nem volt nagy lelkesedésem, előbb egy egyszerűbbet szerettem volna kipróbálni.

A színe lila, belül kék virágmintás, mint a szirmok.
Papírvetexre vasaltam fel a szirmokat és a virágos közepet is. Az én varrógépem is elég régi, Lidérckéé a lánya lehetne :P, na jó azért nem, de 35!! éves és én is! - nagymamámtól kaptam meg nagy kunyerálások után karácsonyra :)
A cippzár egyik fele nem sikerült, de amúgy meg vagyok vele elégedve. A kukacolás sem az igazi, néhol inkább hegycsúcsra emlékeztet, de ezt be tudom az én kezdő mivoltomnak és a varrógépem korának. Egyébként a cippzár varrás kínzott meg jobban, valahogy a második felét nehezen birtam bevarrni, de sikerült.

Rita, nagyon köszönöm a szabásmintát és a leírást is.

Csajok, várom a kritikákat, amit szívesen fogadok. Sajnos csak ilyen képet tudtam csinálni róla, nem valami jók a fényviszonyok.

Jó munkát mindenkinek!

12 megjegyzés:

Ledorka írta...

Kritika helyett gratula! :) Szerintem szuper lett! :)

Aranka írta...

Szerintem nagyon érdekes összeállítás lett ezekkel a színekkel.

Hencsilli írta...

Köszi Lidércke! Aranka, ilyen anyagaim voltak itthon. Hétvégén tervezem,hogy veszek valamilyen nagyobb, szebb anyagot is,hogy Lidércke táskáját meg tudjam varrni szépre.

Marika írta...

Jól sikerült gratula !

Ildi írta...

Hencsilli, ügyes vagy! Jók ezek a színek is, legalább tarka!:) Én most értem a cippzár második feléhez, épp elkezdtem kínlódni, úgyhogy megyek is aludni...:))) Folyt. köv. holnap!

Lana írta...

Szia!
Nekem tetszik ez a nagy virág! Ügyes vagy!

Rita írta...

nagyon klassz lett, miért nem vagy elégedett?????

Ili írta...

Nagyon tetszik! Klassz rajta ez a nagy virág. Szerintem a cipzárral sincs semmi baj.

Hencsilli írta...

Köszi lányok a biztatást!
Nekem csak a cippzár érdekes, de minél többet nézem, már annyira nem látom csúnyának :)
Úgyhogy végülis klassz lett, hogy dicsérjem magam :P
Keresztlányomnak is gyorsan összedobok egyet szerintem, most volt névnapja

Szegusz írta...

Nagyon jó lett! Gratulálok!

Szilvácska írta...

Szia! Nagyon szuper ez a bugyineszi. Elküldenéd nekem a mintáját,leirását? Elöre is köszönöm.
Szia Szilvi
puszilva36@gmail.com

Hencsilli írta...

Szilvi, a leírást Németországból kapom a saját ímélemre, nem kaptam felhatalmazást arra, hogy továbbadhatom, ott nagyon komolyan veszik a szerzői jogos dolgokat :(