Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 22., hétfő

Van,de mégsincs...

Megvan az én bugyi bugyellárisom is, csak éppen nincs most  fotógépem. Ha minden igaz a hétvégére az is lesz, addig is szeretném felcsigázni a kíváncsiságotokat.Ma reggel született egy ötletem, a héten megvalósítom, a hétvégén publikálom a neszivel együtt.De ahogy pörög ez a blog az is lehet, hogy addig valaki lelövi a poént( vagy esetleg nem sikerül).De akkor mindenképpen lehull majd a lepel.
Apropó...kicsit megkésve bemutatkoznék.Budai Mária vagyok, alias bemka, a "csak neked is" blog  blogolást tanuló tulajdonosa.42 esztendő van a hátam mögött, két nagylányom van, és egy korrekt párom.
Marosvásárhely és Szováta között félúton, Erdőszentgyörgyön leledzem ,és sajnos a munkanélküliek népes táborának vagyok én is tagja.Egy ideje azzal próbálkozom,hogy kreatívkodással valamit pótoljak a konyhára, de egyelőre nem sok a biztató jel.
De nem adom fel mert örömet és sikerélményt kapok ettől , és ez nagyon rám fér.
Üdv, mindenkinek

Nincsenek megjegyzések: