Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 23., kedd

Maci, maci, maci

Mióta megvarrtam a macis "házi feladatot", a lányaim nem hagynak békén: nekik több kellene... Elkezdtem én a magam tempójában, de ez nem volt elég... A csajok kezükbe vették az irányítást.
Ők is varrják a macikat. Először körberajzolták a mintát, aztán kivágták, a képen pedig éppen varrnak! :)))

(Bocsi, ez nem tartozik szorosan a szakkör életéhez...)

12 megjegyzés:

Marika írta...

De aranyosak !

Rita írta...

éljenek a legfiatalabb szakkörösök!!! Lesz utánpotlás, nagyon örülök neki!!!!!

Györgyi írta...

Ez nagyon aranyos!
Jó, hogy megosztottad velünk!

Ledorka írta...

:)) Az én kislányom még csak 15 hónapos, de komolyan mondom, várom, hogy mikor varrhatunk majd együtt! :D

Ili írta...

Hogyne tartozna ide. Ilyen hatással van Rita és lidércke a társaságra. Szerintem ez nagyon jó !!!
Édesek ahogy bele vannak merülve a munkába.Kérjük a végeredményt!!

Zsófi írta...

Gyerekmunka!
:-)))))

Timi írta...

De jó fejek! :) Édesek ahogy öltögetnek!

Ildi írta...

Pontosan idevaló ez a kép! Nagyon helyesek!!! Egy gyermek varrószakkör háttérképe is lehetne!:))) Örülj neki, hogy érdeklődnek és "hajtanak"! Most ragadd meg az alkalmat, amikor kedvük van! Aztán jó lenne látni, hogy mi kerekedik ki a szorgos kezek alól!:)

Aranka írta...

Varrosok és szakkörösök utánpótlásának elindítása.

Kata írta...

Nagyon aranyosak!!! :)
A
hogy Dorka, úgy én is várom mikor már együtt varrhatok, gyöngyözhetem majd a lányommal :)

Szegusz írta...

Köszi, lányok! :) Amint elkészültek a macik, megmutatom! :)

Rika írta...

Nagyon édesek! Hiába nem lehet elég korán kezdeni!