Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 12., péntek

Láthatatlan varrás -ahogy én csinálom :)

Ez a nyílás, amin keresztül kifordítottam a táskát, ezt kéne eltüntetni:


A széleket körömmel lehajtom, kb. fél cm szélesen, így "élek" alakulnak ki. Összefogom a két anyagot.


 Hol az egyik "élbe", hol a másikba öltök. (Összefogva varrom, csak azért húztam szét az anyagokat, hogy lássátok az öltést.)
Ide-oda... :)

Így néz ki:


A végén kicsit meghúzom a szálat, és csomót varrok rá.

Ha eligazgatja az ember, netán meg is vasalja, nem is látszanak az öltések. 

Azért beszúrom ide a Youtube-os videót, hátha az jobb, mint a képsorom. :)

9 megjegyzés:

Rita írta...

Köszönjük szépen Dorka, nagyon klassz igy képekkel!!!!

Kata írta...

Köszi, ennek én is nagy hasznát fogom venni!!! :)

Ledorka írta...

Szívesen. :)

Ildi írta...

Nagyon egyszerűnek tűnik és milyen szép lesz!:-) Lehet, hogy a varrógépemet félreteszem?...Köszi Dorka!

Aranka írta...

Tegnaptól ezzel a technikával varrom be a jól látható nyílásokat és nagyon jó technika tényleg szép lesz a varrás.

Ledorka írta...

Örülök, hogy tetszik. :) Mondtam én, hogy egyszerű! :)

Editfolt írta...

Köszönöm a bemutatót. Ki fogom próbálni.

Ledorka írta...

Nagyon szívesen. :)

Unknown írta...

Mindig tanul az ember lánya valami újat. A vizuális bemutató meggyőző tud lenni. Köszönöm!