Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 16., kedd

Freemail -es Lányok figyelem !!!!!!!!

Sziasztok Lányok :-)))

Elkezdtem a második projektünk szétküldését. Sajnos akad egy probléma: A leirás a fotokkal 12,5 Mb, a freemail postafiokoknak tul nagy, sajnos visszaküldi a szerveretek.  Legyetek szivesek egy alternativ emailcimet (pl egy googlemail-cimet) megadni nekem hogy el tudjam küldeni Nektek is a neszi-leirást. Elöre is köszi!!!!!

Rita

Kiegészités: Mindenkinek elküldtem a neszi projektet, aki nem kapta meg az nem azért történt mert elfelejtettem, hanem mert a postafiokja nem fogadta el a mailemet mert tul nagynak itéltetett. Az érintett cimek a következök:
kissjudit@hdsnet.hu
jozsaida@citromail.hu
és az összes freemailos leányzat

javaslat: a gmail szo nélkül elfogadta a leirásokat, mindegyikötöknek van egy gmail fiokja, ezért adjátok meg legyetek szivesek a gmail cimeteket hogy legközelebb már zökkenömentesen müködjön a projektszétküldés.
Köszi szépen, szép álmokat :-))

ui.: holnap egész nap itthon vagyok a beteg Sarjjal, kérdezzetek nyugodtan ha valamit nem értetek!!!!!!!

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Bocs, hogy a kibic beleszól, de

Egyszerűbb lenne, ha google-docsba feltöltenéd és jelszavaznád a csomagot. Ebben az esetben csak egy jelszót kellene elküldeni a tagoknak.

Sőt a később csatlakozóknak is egyszerű lenne a dokumentumlistát elküldeni.

H. Mária írta...

Szia! Belenéztem a blogba és én arra számítottam, hogy minták alapján lehet varrni pl. táskát, vagy gyerek nadrágot, vagy éppen egy állatot. Szabás mintákat nem találtam. Részletes leírásokat se találtam. Én valamelyes tudok varrni, de pl. egy szoknya méretéhez való adatokat már nem tudom, hogy hogyan kell csinálni. Nem tudom, hogy egy harangszoknyát, hogyan is kezdjek el csinálni. Vagy éppen egy fiú nadrágot. Vagy hogyan tudok egy szakadt farmer nadrágra úgy foltot varrni (térdére), hogy minél kevesebb munkával járjon. Kár, hogy ilyeneket nem találtam.
Jó, hogy ilyen sokan vagytok. Üdv. Mária +9gyerek

Rita írta...

Kedves Mária!
Elöször is köszönöm szépen az érdeklödést és a hozzászolást. Ha elolvasod az elsö bejegyzéseket akkor láthatod, ezt a csoportot azoknak hoztam létre, akik szeretnének kedves emberek között egy-egy közös projekten dolgozva jol szorakozni, mesélni, nevetni, uj dolgokat tanulni. Természetesen vannak szabásminták, leirások, de azt a tagok emailban kapják meg. Mivel mi foltvarrok vagyunk, ezen a területen mozgunk a varrományinkkal is. Biztos vannak blogok amelyek gyermekruhák készitésével-javitásával foglalkoznak, mi ezt pillanatnyilag nem érezzük célunknak, bár ki tudja, talán egyszer, ha kifogytam az ötletekböl akkor sorra keritem azt is.
Baráti üdvözlettel
Kästner Rita