Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 23., kedd

Bocis neszi :)

Megmutatom a neszit, amin kínlódtam itt tegnap meg ma :P




Ez az applikáció"saját modell" alapján készült azuram által. A modellünk ( lányom babakori "Bözsiboci"-ja ) már korántsem ilyen állapotban van, de valamikor ilyen volt.
Végülis hallgattam rátok - egyszínű háttér, karikatúra körvonalakkal.
Szerintetek milyen? Én meg vagyok vele elégedve, ahhoz képest amennyire féltem,hogy milyen lesz, annyira nem is volt gáz. Olyan öröm volt csinálni, mikor már láttam a szemén, hogy jajde hasonlít Bözsibocira, hogy az csuda!
Az aplikálásnál legközelebb majd jobban figyelek, hogy ne legyenek kihagyások, de most úgy izgultam !! :P

Már nagyon várom Lidércke szatyorjának a leírását is. Remélem hétvégén el tudom készíteni.

Szép estét lányok!

10 megjegyzés:

Timi írta...

De aranyos boci! Ügyes vagy :)

Hencsilli írta...

Köszi Timi! Aranyos az eredetije is :)

Ledorka írta...

Tényleg ügyes vagy! Édes boci született.
Máris írom a szöveget, és felteszem a leírást, képeket.

bemka írta...

Nagyon ügyes vagy, szép munka :))

Jutus írta...

Nagyon ügyes vagy,olyan kis édes lett!!!:)

Kata írta...

Nagyon tetszik! :)

batorba írta...

Nagyon édes!!!:-)))Hibátlan!!!!

Szegusz írta...

Nagyon jó!!! :)

Rika írta...

Nagyon jó lett a boci!

Hencsilli írta...

Köszönöm! Még ilyet biztos fogok készíteni! :)