Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 14., vasárnap

Az én macim...



... fogfájós macika lett. Szegénynek fáj a foga, méghozzá a jobb oldalán,úgyhogy azért áll kicsit olyan érdekesen neki az arca, nemis azért mert én nem tudtam szépen megvarrni... ::))
Hát, az enyém ilyenre sikeredett. Az orrát és a száját léci úgy nézzétek, hogy a hímzés nekem sehogy sem fekszik, még az ilyen egyszerű sem. Kapott egy sálat is, mert ugye azért még nincs olyan jó idő, meg a foga is ki tudja hogy mitől fáj :P

Nagyon érdekes volt, az a baj hogy nem volt rá több időm, mert más ügyekben is vagyok. Még sosem csináltam ilyen macit, úgyhogy szerintem elsőre nem olyan rossz, másodikra már biztos jobb lesz.

8 megjegyzés:

Ledorka írta...

Egyből láttam, hogy fáj a foga! :D Aranyos lett a mackód, és a sál is remek hozzá! Jók a szemei, gondolom, forgatja is a őket, hogy pont most fotózzák, amikor fogorvoshoz készül... :)

Hencsilli írta...

Hát igen, eléggé kiült az arcára a fájdalom,meg nem is szeret fotózkodni :D
Köszi,hogy tetszik neked! A sállal én is meg vagyok elégedve, vagyis csak azzal :)

Névtelen írta...

Jobbulást kívánok a macidnak!:))Nagyon helyes!

Névtelen írta...

Nagyon ari! Még a fájdalom ellenére is. :)

Marika írta...

Olyan aranyos a virágos fülecskéivel.

Hencsilli írta...

Nagyon a szívemhez nőtt mint első gyerek :) A második már biztos jobban fog sikerülni.

Rika írta...

Gyógyulást a helyes macinak!

Ildi írta...

Szerintem, egy fogfájós maci pont ilyen!:) De azért lehet, hogy egy kicsit rájátszik, mert annyira nincs eltorzulva az arca! Sőt!!! Elsőre tökéletes! Gratulálok!